Retourneren
Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 14 dagen de tijd heeft om een retour aan te vragen.
Om voor deze service in aanmerking te komen, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen, ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U heeft ook uw kassabon of aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te initiëren, moet u eerst contact met ons opnemen via support@amyaddison.nl. Als uw retourzending wordt aanvaard, sturen wij u instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe moet sturen. Geretourneerde artikelen worden niet geaccepteerd als u ons niet van tevoren op het bovenstaande adres hebt geïnformeerd, en u verliest uw recht op retour en/of terugbetaling.
Beschadigd items
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt. Anders kunnen wij het probleem niet onderzoeken en corrigeren.
Uitzonderingen / niet retourneerbare artikelen
Let op dat bepaalde items niet geretourneerd kunnen worden, waaronder gepersonaliseerde producten, cadeaubonnen en artikelen die specifiek als niet-retourneerbaar zijn gemarkeerd. Bovendien kunnen slips of onderbroeken om hygiënische redenen niet worden geretourneerd vanwege onze strenge hygiënenormen. Als je vragen of zorgen hebt over een specifiek item, neem dan gerust contact met ons op. Bundels kunnen niet afzonderlijk of gedeeltelijk geretourneerd worden.
Wijzigingen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u het artikel krijgt dat u wilt, is het artikel dat u hebt ontvangen te retourneren en, zodra de retour is geaccepteerd, het nieuwe artikel apart te kopen. Dit bespaart u extra verzendtijd.
Terugbetalingen
Na ontvangst en controle van uw retourzending krijgt u van ons bericht of de terugbetaling al dan niet is goedgekeurd. Bij goedkeuring wordt u automatisch terugbetaald naar uw oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.